Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Exacte gegevens

Door: Leo en Petra

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

15 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Langeland ziekenhuis
Leo Oliehoek, 2d, kamer 228
Toneellaan 1
2725NA Zoetermeer
Tel: 079 7999213 (privétoestel naast zijn bed)
www.langeland.nl
info@llz.nl
Bezoektijden dagelijks van 15.30 tot 19.30 uur.

Groetjes Petra

• 15 November 2006 - 21:40

Dineke :

Dag lieve Leo, Petra en de kids,
    Doordat ik zelf niet lekker was, heb ik even niet op mijn mail gekeken. Nu nog eventjes voor het slapen gaan en dan kom ik dit bericht tegen met gelukkig de goede afloop. Inderdaad verschrikkelijk schrikken. Fijn dat Leo weer in het westen is en dat jullie voor elkaar bereikbaar zijn. Ja Petra, je moet er niet aan denken dat zoiets in de rimboe zou zijn gebeurd, of gewoon onderweg, of op een plek waar geen deskundige hulp bij aanwezig is. Toevallig heeft een zelfde gebeurtenis op mijn werk plaats gevonden, vorige week. Je merkt dan hoe kwetsbaar een mens kan zijn.
    Ik wens jullie alle goeds en Leo natuurlijk beterschap. Ik probeer je morgen ergens te bellen.
    Liefs van Dineke en natuurlijk ook van Mart, die nog van niets weet.

• 15 November 2006 - 21:45

Marga:

Ha die Leo,

Vanavond in het ziekenhuis even je picasso bewonderd, het is een aanrader voor iedereen. Ik zou zeggen, Petra maak er even een foto van voor op deze site!

Groetjes Marga

• 16 November 2006 - 06:54

Collega Leo:

Leo,

Erg fijn dat je gisteren even een belde met ons. Een teken van leven, in dit geval bijna letterlijk op te vatten doet goed. Nu de ergste schrik achter de rug is kun je werken aan je herstelproces. Neem daar goed de tijd voor, dat is nodig om echt hersteld terug te keren.
    Hou je haaks..
    Hartelijke groet