waarbenjij.vanavond - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu waarbenjij.vanavond - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

waarbenjij.vanavond

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

25 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Lieve mensen,

nog even de dag bijpraten.
Leo heeft de kamer voor zich alleen en dat scheelt een aantal piepen. Na een spannende film gisteravond dacht Leo de slaap wel te kunnen vatten, maar ging deze keer aan zijn werk liggen denken...........
Toch maar dat pilletje genomen en rustig de nacht doorgekomen. Vandaag zijn de plakkertjes van zijn buik en borst gehaald en hij draait nu weer op eigen kracht.

Het lijkt nu al Sinterklaas bij Leo. Hij is ontzettend verwend met kaarten, tijdschriften, vers fruit, dvd en een boek over het south beach dieet, waar ook in de verkegen tijdschriften vol lof wordt geschreven. Ook het verplegend personeel is lopende reclame (voorbeeld van 100 kilo naar 80 kilo na haar zwangerschap naar 60 kilo nu.) Dus dat belooft wat, zeker nu Leo de tijd krijgt om zich hier in verdiepen.
De Ajax-clan wordt van harte bedankt.

Gisteren een echo gemaakt en hij zag zijn hart werken, pompen, klep open en bloed doorlaten. Die uitslag was goed en dus mocht de bovengenoemde bedrading eraf.

Het valt mij steeds op bij het openen van de weblog dat er reclame boven staat van bloeddrukmeters en cholosterolverlagende middelen, alsof ze er om doen.

Watbenjij.vanavond is de vraag.
Ik ga vanavond kaarten met de revancheclub bij Leo van Santen. Leo is een echte broodkaarter, die nu zijn kaartavond op vrijdag laat vallen om met Regina, waar hij dolverliefd op is, op schaatsles te gaan. Ook gaat hij rock and rollen met haar en Regina op haar beurt probeert het kaarten onder knie te krijgen. Ik vind het zo leuk dat iemand op zijn 60ste zo verliefd kan zijn en weer nieuwe dingen gaat ondernemen. Dat doet je hart goed.

Liefs Petra

  • 25 November 2006 - 18:11

    Eva En Fam.koekenber:

    Hoooijj!!
    Wij gaan vanavond lekker bowlen!!Mama veel plezier met kaarten we wouden je nog mee vragen maar lezen net dat je al gaat kaarten dus volgende x beter. Morgen moet ik handballen, kom je dan nog kijken mam? Tot vanaaf of morgenochtend!!

    Doeii kussies

  • 25 November 2006 - 22:53

    Petra:

    Stand van vanavond na 2 ronden:
    1. Leo van Santen 3551
    2. Lenie van Dijk 3518
    3. Jaap de Jong 3428
    4. Regina de Winter 3304
    5. Frans Hendriks 3256
    6. Frans Oliehoek 3066
    7. Max van Dijk 3028
    8. Gerritje 2800
    9. Marga Stijnman 2590
    10. Petra 2590
    11. Nico van Vliet 2560
    12. Lydia Vieveen 2422

    Straks de einduitslag
    Petra

  • 25 November 2006 - 22:55

    Leo The Nr. One:

    Vreselijk gezellig hier, lekker hapjes en wij zitten hiert als vanouds lekker te kaarten.
    Beterschap jongen en tot gauw.

    Leo van Santen

  • 25 November 2006 - 22:56

    Lenie The Nr. 2:

    We hebben onwijs geoefend vanavond, ik sta nu als tweede. Ik sta nu als tweede en ik hoop als eerste over de streep te gaan. Als het niet zo, jammer dan.
    Lenie

  • 25 November 2006 - 22:57

    Jaap The Youngest On:

    Leo,
    Ik ben maat met je zus ik sta nu als derde en ik zal mijn best doen om haar te laten winnen.

    Jaap, het ga je goed

  • 25 November 2006 - 22:59

    Regina(as):

    Ik krijg vanavond heel veel azen dat brengt mij op de 4e plaats, dat ik nooit verwacht had. Dat brengt mij op de 4e plaats.
    The queeen of tonight

    Regien + groetjes en het beste

  • 25 November 2006 - 23:00

    Frans H.:

    Sorry Frans O.

    Geen kart, want ik zit tussen de kakkelvrouwem, weinig ritme en ik word door het gekakkel uit mijn spel gehaald.
    (Hij kan gewoon nergens tegen en zeker niet tegen zijn verlies, Petra)

  • 25 November 2006 - 23:01

    Max:

    Enn, pprrrr. wat moet ik nou zeggen !
    Ik hoop 'm maandgaochtend weer te zien en verder niks.
    Max

  • 25 November 2006 - 23:03

    Nico:

    Leo, je weet ik kan verschrikkelijk goed kaartem, alleen vanavond niet zo, zeg maar. Ik krijg ze gewoon niet zo goed. Dat ligt niet aan mijn kunnen.
    Verder beste wensen en kom weer gauw naat Stompwijk toe.
    Nico

  • 25 November 2006 - 23:04

    Gerrit(je):

    Ik hoop dat het met jou beter gaat, dan met mijn kaarten.

    Gerrit

  • 25 November 2006 - 23:07

    Frans O. Nee H.:

    Ik ben jouw plaatsvervanger en ik mag niet klagen met mijn maatjes. Ik denk dat ik eerste sta, (nou ik weet zeker van niet. Maar hij gaat er voor en anders zeker na de derde pot, net jouw maat Petra, dat scheelt een stuk)..
    Frans H.

  • 25 November 2006 - 23:08

    Marga:

    Het gaat helemaal k.u.t. vanavond, Ik ga nu gauw verder ik geloof dat ik 3 azen heb en die heb ik de hele avond nog niet gezien.


    Mar(gaatje)

  • 25 November 2006 - 23:10

    Lydia:

    Ha die Leo,

    De kaarten gaan niet al te beste vanavond. Eerste pot matig en ik kon af en toe nog gaan, de 2e pot bar slecht, zelfs geen twijfelgevallen. Samen met Nico nog geen duizend punten.
    Ik hoorde dat je gauw weer thuiskomt, hou je taai. Ik zoek je wel een keertje op.
    Gezo(e)nde groetjes
    Lydia
    Welterusten

  • 25 November 2006 - 23:12

    Petra:

    Ik ben al 2 keer maat met Marga, normaal het ideale stel, maar vanavond even niet. Gewoon flut.
    Maar let op de einduitslag.
    Nog even wachten dus.

    Ik mis je
    xxxxxxxxxxxxxPetra

  • 26 November 2006 - 01:02

    Einduitslag:

    Frans H. 5276
    Leo van Santen 4965
    Regina (queen for tonight) 4853
    Gerrit 4671
    Frans O. 4615
    Leny v. Dijk 4589
    Petra 4510
    Max 4500
    Jaap 4499
    Marga 4461
    Nico 3971
    Lydia 3884

    Kortom Franns heeft voor Leo ingevalen dus de eerst volgende keer is het bij ons kaarten.

    Petra en maten

  • 26 November 2006 - 14:23

    Adriana:

    Wat een gestress zeg met die kaarten. Geef mij die site van Arie maar. Ook goed tegen de hoge bloeddruk.
    Jip is zielig. Hij heeft pijn aan een pootje. Wil er niet goed op lopen. Gelukkig had ik nog (overjarige) pijnstillende druppels. Ze werkten nog prima. Hij heeft duidelijk minder pijn en voelt zich weer wat beter. En Leo jij gaat je laatste nachtje in, in het ziekenhuis natuurlijk. Lekker slapen en morgen bijna gezond naar huis.
    dikke kus van je jongste zus

  • 28 November 2006 - 08:05

    P&P Plant Ede:

    Hoi Leo,

    Namens P&P van harte beterschap!
    Lekker uitrusten en vooral niet aan je werk denken.

    Groetjes,
    Maurice, Maurice, Eric, Willemien, Marcel, Poul, Inge, Joan, Annet & Job

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mexico en Ziekenhuis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2007

Laatste ontwikkelingen!

28 November 2006

Weer thuis (2)

25 November 2006

waarbenjij.vanavond

24 November 2006

Ergeren en genieten

23 November 2006

Exacte gegevens
Leo en Petra

Pret vooraf

Actief sinds 22 Okt. 2006
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 71423

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 07 Januari 2013

Lapland op zoek naar huskie

26 April 2012 - 10 Mei 2012

Groepsreis Zuid-Marokko 2012

27 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Puerto Rico

20 Juni 2010 - 01 Juli 2010

Nogmaals Marokko

12 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Rondreis ZUid-Marokko

01 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mexico en Ziekenhuis

Landen bezocht: