Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Exacte gegevens

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

23 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Omdat de gegevens enkel een keer als reactie gestuurd zijn, nu ook even als bericht, zodat een ieder weer op de hoogte is.

Langeland ziekenhuis
Leo Oliehoek, 2d, kamer 226
Toneellaan 1
2725NA Zoetermeer
Tel: 079 7999208 (privétoestel naast zijn bed)
Bezoektijden dagelijks van 15.30 tot 19.30 uur.
Bezoekboekingen via Petra 06-22931888

weblog: leoenpetra.waarbenjij.nu

Groetjes Petra

• 23 November 2006 - 15:41

Jacintha Janson:

Leo, laat je nog maar een paar dagen lekker vertroetelen in het ziekenhuis. Groetjes va ons allemaal
    Jos, Jacintha en de rest

• 23 November 2006 - 18:18

André En Lili:

Prachtige verslagen van Petra en evenzo mooie reacties allemaal. Ik was wat achter geraakt omdat wij volop bezig waren met de terugreis van Karen, Bas en onze kleinzoon Mees. Zij zijn weer in Nederland en hier is het vreemd stil. Zelf moest ik vandaag weer een paar stenen laten vergruizen in mijn nieren en dat doen ze hier onder volledige narcose. Wel fijn, je voelt er niets van!!! Leo, hou je haaks. Zo ook Petra en de meiden . Warme groet uit Brazilië

• 23 November 2006 - 20:31

Anne Bosman:

Beste Leo en Petra,

Ik ben me rot geschrokken toen ik hoorde dat je een hartaanval hebt gehad. Ik ben blij om nu via je weblog te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je weer snel naar huis mag.
    Volgens mij betekent dit nu niet meer tot midden in de nacht queries bouwen en voorraadverschillen analyseren maar een gezonder leefritme zien te vinden!

Het allerbeste!

groet,

Anne

• 23 November 2006 - 21:49

Annelies:

Hoi die Leo.
    Ben je vandaag echt niet vergeten maar de tijd vliegt. Zoals ik al eens tegen je zei; in de gezondheidszorg wordt heel,heel veel vergaderd. Ik wordt verondersteld daar aan mee te doen. Druist tegen al mijn gevoelens in. Maar in dit land ontkom je er niet aan.Elk uur gedacht ik moet nog fff naar de buurman. Ineens was het 17.00 uur. Een tijd voor een werkende moeder om snel naar huis te keren om de magen te gaan vullen met een warme dis.
    Ben blij nog ff over je te mogen waken. Je bent niet lastig en vertoont een heel mooi regelmatig ritme. Kortom een hele fijne telemetrie klant. Leo neem nog ff je rust jongen.
    Slaap lekker en droom zacht.