Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Exacte gegevens - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Exacte gegevens

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

23 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Omdat de gegevens enkel een keer als reactie gestuurd zijn, nu ook even als bericht, zodat een ieder weer op de hoogte is.

Langeland ziekenhuis
Leo Oliehoek, 2d, kamer 226
Toneellaan 1
2725NA Zoetermeer
Tel: 079 7999208 (privétoestel naast zijn bed)
Bezoektijden dagelijks van 15.30 tot 19.30 uur.
Bezoekboekingen via Petra 06-22931888

weblog: leoenpetra.waarbenjij.nu

Groetjes Petra

  • 23 November 2006 - 15:41

    Jacintha Janson:

    Leo, laat je nog maar een paar dagen lekker vertroetelen in het ziekenhuis. Groetjes va ons allemaal
    Jos, Jacintha en de rest

  • 23 November 2006 - 18:18

    André En Lili:

    Prachtige verslagen van Petra en evenzo mooie reacties allemaal. Ik was wat achter geraakt omdat wij volop bezig waren met de terugreis van Karen, Bas en onze kleinzoon Mees. Zij zijn weer in Nederland en hier is het vreemd stil. Zelf moest ik vandaag weer een paar stenen laten vergruizen in mijn nieren en dat doen ze hier onder volledige narcose. Wel fijn, je voelt er niets van!!! Leo, hou je haaks. Zo ook Petra en de meiden . Warme groet uit Brazilië

  • 23 November 2006 - 20:31

    Anne Bosman:

    Beste Leo en Petra,

    Ik ben me rot geschrokken toen ik hoorde dat je een hartaanval hebt gehad. Ik ben blij om nu via je weblog te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je weer snel naar huis mag.
    Volgens mij betekent dit nu niet meer tot midden in de nacht queries bouwen en voorraadverschillen analyseren maar een gezonder leefritme zien te vinden!

    Het allerbeste!

    groet,

    Anne


  • 23 November 2006 - 21:49

    Annelies:

    Hoi die Leo.
    Ben je vandaag echt niet vergeten maar de tijd vliegt. Zoals ik al eens tegen je zei; in de gezondheidszorg wordt heel,heel veel vergaderd. Ik wordt verondersteld daar aan mee te doen. Druist tegen al mijn gevoelens in. Maar in dit land ontkom je er niet aan.Elk uur gedacht ik moet nog fff naar de buurman. Ineens was het 17.00 uur. Een tijd voor een werkende moeder om snel naar huis te keren om de magen te gaan vullen met een warme dis.
    Ben blij nog ff over je te mogen waken. Je bent niet lastig en vertoont een heel mooi regelmatig ritme. Kortom een hele fijne telemetrie klant. Leo neem nog ff je rust jongen.
    Slaap lekker en droom zacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mexico en Ziekenhuis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2007

Laatste ontwikkelingen!

28 November 2006

Weer thuis (2)

25 November 2006

waarbenjij.vanavond

24 November 2006

Ergeren en genieten

23 November 2006

Exacte gegevens
Leo en Petra

Pret vooraf

Actief sinds 22 Okt. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 71419

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 07 Januari 2013

Lapland op zoek naar huskie

26 April 2012 - 10 Mei 2012

Groepsreis Zuid-Marokko 2012

27 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Puerto Rico

20 Juni 2010 - 01 Juli 2010

Nogmaals Marokko

12 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Rondreis ZUid-Marokko

01 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mexico en Ziekenhuis

Landen bezocht: