Ergeren en genieten - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Ergeren en genieten - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Ergeren en genieten

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

24 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Ooit een rubriek in de Dorpsketting, ons huis-aan-huis-blad.

Gisternacht heeft Leo niet best geslapen, er bleef een piepertje bij de receptie gaan. Oordoppen op en skyradio aan, toen de deur dicht,maar het geluid bleef doorkomen.
Eerst dacht hij: 'Oké moet kunnen, maar later begint de fantasie het over te nemen en denk je aan de patiënt die aan die pieper verbonden ligt. Gaat het wel goed? en wat als ik die zoemer gebruik, blijven ze dan ook zo lang weg.
Uiteindelijk in de sloffen naar de balie en gevraagd of dat geluid niet uit kon. Zelf werkt men gewoon door het geluid heen, soort van gewenning, denk ik. Een slaappilletje doet dan wonderen.
Vannacht lag deze alvast op zijn nachtkastje klaar in geval hij niet kon slapen. Om half een (dit is veel te vroeg voor Leo) heeft hij er alvast een ingenomen en prima gepit.

Gisteren gezellige visite gehad, alles rustig aan en gezamenlijk de eerste helft voetbal gekeken. Daar knap je niet van op.

Waar je wel van opknapt is het bericht dat Leo maandag naar huis mag. Ze houden hem dit weekend nog onder toezicht en dan moet hij de draad weer gaan oppakken. Zijn grenzen zijn wel duidelijk geworden, dit moeten we zo zien te houden, want de kans is groot zodra je weer goed voelt om een versnelling hoger te gaan.
We zullen dit met zijn allen moeten bewaken.

Liefs Petra

• 24 November 2006 - 14:05

Jan:

Dat is goed nieuws, want dat betekent ongetwijfeld dat er veel vertrouwen is dat het dan goed blijft gaan. Lekker weer thuis is natuurlijk ook veel waard. Leo, geniet er dan maar eens een poosje van. Ik wens je een prettig laatste weekeinde in het ziekenhuis toe en . . . .
    Pas goed op jezelf!

• 24 November 2006 - 14:19

Esther En Oscar:

Hallo Leo,

Hierbij nog even een berichtje van ons. We volgen de ontwikkelingen op de voet via jullie weblog. Zo zijn we toch een beetje bij je in de buurt. Hou nog even vol in het ziekenhuis met de piepers en zoemers. Succes maandag met de thuiskomst en sterkte met het herstel. Ook groetjes voor Petra, Eva en Laura.

• 24 November 2006 - 15:31

Marga:

Stuur je zaterdag Laura naar de Revancheclub want er moet natuurlijk wel gekaart worden! Ik wens je prettig laatste weekend bij de zustertjes. Thuis wachten je straks andere zusters!
    Groetjes.

• 24 November 2006 - 15:31

Marjo:

Hallo Luitjes,
    Goed te horen dat Leo maandag weer naar huis mag, maar wat ik zo uit het verslag opmaak blijft het toch spannend, zodra Leo wat teveel hooi op z'n vork neemt.
    Dus, take it eassy Leo.
    Komt er al veel bezoek ,in het weekend ? of weten jullie dat nog niet? anders zouden Bert en ik graag nog eens langs komen, maar als hij al volgeboekt is ,wachten we, zodat het niet te druk word voor Leo.
    En Peet en de meiden, gaat het bij jullie een beetje?
    Nou Peet ik zal je bellen, groetjes en liefs van Bert en Marjo.

• 24 November 2006 - 16:08

Marjan Oliehoek:

Dag jongste oompie, alle beterschap toegewenst.
    Enne.... zorg goed voor jezelf. Groetjes (ook aan je drie meiden) van Joost, Marjan, Rik en Kobe

• 24 November 2006 - 16:28

Hugo Van Someren:

Hallo Leo en Petra,
    ik wens jullie allebei sterkte en rust bij het herstel van Leo! Fijn dat hij weer naar huis kan. Geen piepers dat slaapt altijd beter,
    Groeten,
    Hugo

• 24 November 2006 - 17:22

Henk & Gé Van Diemen:

Beste Leo en Petra,

Oost West Thuis Best.

Gelukkig dat je naar huis mag, en je daar verder aan je herstel kan werken.

Groet,

• 24 November 2006 - 19:35

Je Lieve Kleine Poep:

heej papie ik heb 3 paar schoenen gekocht leuk he??? ik kom morgen avond wel weer weer even langs als ik klaar ben met werken tenzij ik in slaap gevallen ben hihi. ik ben vandaag in tropicana geweest gratis :P maarja ik kom morgen lieve papa en neem de sjaal van jack mee haha ik mis hem en ik mis jou kusjes je lieve, schatige, mooie, knappe, slimme, grappige onweerstaanbare en nog veel meer goeds laura
    ps dikke zoen van anne en wietske ( die is hier, leuk he)doeidoei

• 24 November 2006 - 20:45

Lili En André:

Leo, veel sterkte in het weekend en op naar Maandag!

• 24 November 2006 - 22:44

Emmy En Jan:

Ha Leo,

Wat lig je te glimmen in bed, of is dit je nieuwe pyjama? Prachtig is ie. Ja joh Oost West, Thuis Best. Stom hé van zo'n piep. Maar goed dat je er op af gegaan bent.
    Inderdaad doseren dat tempo van jullie. Evenzo met de bezoeken lijkt mij. En zeker nog niet meepimpelen. Maar daar zal je hoofd ook nog niet naar staan.
    Een rustig en gezellig weekend toegewenst, knorren in dat verstelbare bed en genieten van je bezoek.
    Veel liefs voor iedereen.
    J&E& Margriet (slaapt vannacht hier.)

• 25 November 2006 - 09:13

Mary Van Der Togt:

Fijn Leo dat je maandag weer naar huis kan. Je drie meiden zullen ook wel blij zijn. Je kan nu je leven weer opgaan pakken maar doe het rustig aan neem lekker de tijd. Fijne dag maandag.
    xxxxx Mary