Nog één nachtje slapen en dan.... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen en dan.... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen en dan....

Door: Leo en Petra

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

16 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Laatste nieuws uit Zoetermeer

Vanmorgen op mijn werk gebeld door Leo. Er moest namelijk een gesprek gepland worden in bijzijn van naaste familie. Hoe eerder, hoe liever, want dan kan hij morgen naar huis en héél misschien vandaag. Uit die wensdroom is hij inmiddels verholpen. Het wordt morgenochtend.

Een informatief gesprek gehad over oorzaak en gevolgen en wat nu te doen. De schade is echt beperkt gebleven, mede door snel handelen. Toch in ieder geval 6 weken thuis blijven, géén auto rijden en geen inspanningen, wel seks dat is een positieve inspanning. Veel informatie over de medicijnen die hij nu moet gaan gebruiken.
Bloedverdunners, anti aanbaklaag op de stens, cholesterolverlagende middelen, bloeddrukverlagende middelen (was niet hoog dus lage dosering), betablokkers voor anti adrenalineshock.
Veel gesproken over dieëten, south beach (boek geschreven door een hartspecialist), Sonja Bakker(met af en toe een s.a.s.-dag)
Eh..... schijt-aan-sonja-dag).
Leo overweegt, op advies van Petra, om de komende 6 weken zijn kookkunsten verder te ontwikkelen.

Leo en Petra vanuit het ziekenhuis

• 16 November 2006 - 13:55

Marga:

Tuut, tuut, dat is snel!

Slaap lekker, je laatste nachtje in het ziekenhuis.

Marga

• 16 November 2006 - 14:03

Jacintha:

Heb net vanmorgen een kaartje op de bus gedaan. Fijn dat hij morgen weer naar huis mag.Kan hij lekker thuis verder opknappen. Als hij nu maar rustig aan doet.Niet teveel achter de computer, maar lekker dvdtjes kijken.Leo ik
    zie je misschien wel binnenkort om gezellig koffie te drinken op maandag in pastorie. Maar niet werken hoor, we beloven je dat we geen domme blondjes meer zullen proberen te zijn en alles zelf op lossen
    Tot gauw Jacintha

• 16 November 2006 - 14:19

Loes :

Ha Leo,fijn dat je weer wat dichter bij huis bent kunnen we ook wat makkelijker op bezoek.Al zal je wel veel moeten rusten,maar dat komt wel goed,toch?Maar al gaan die kookkunsten goed,laat het me dan effe weten.Leo heel veel sterkte.de Hazen van de bovenmeer

• 16 November 2006 - 14:38

Eva:

Heey papsie!! Ik hoor net van mama dat je morgen al naar huis komt!! jeeh dat is snel en mooi! Ik kom zo nog met Sander langs dus misschien lees je dit wel later maja geeft niet. Zie je strakkies!!
    Dikke smakkie!!love youu!doeiii

• 16 November 2006 - 16:51

Adriana:

Nou dat ziet er niet gek uit en dat idee om je eigen aangepaste kookkunst te ontwikkelen in de komende zes weken tussen de wippen door is ook uit de kunst.
    dikke kus Adriana en kids en animals.

• 16 November 2006 - 17:20

Geerd & Conny:

We zijn erg geschrokken van het bericht dat jij in het ziekenhuis ligt.
    Gelukkig nu wat dichterbij en zo snel mogelijk weer naar huis.
    Nu nog werken aan je verdere herstel, veel beterschap.

Groetjes Geerd en Conny

• 16 November 2006 - 21:45

Ruud En Carla:

He goed nieuws! Lekker weer naar huis enne beetje rustig aan doen.
    Hou je haaks. We wandelen van het weekend nog wel eventjes langs.
    Groetjes van ons allemaal.

• 16 November 2006 - 22:11

Jos,Ineke En Annelij:

Ha Leo,
    Als je dit leest lig je met je laptop op de bank of zit je heerlijk op je eigen stoel. Gelukkig maar weer.Thuis!! En nu al die goede adviezen maar opvolgen. Man wat zal je afslanken, maar niet te veel proeven hoor als je kookt!
    Kortom we zijn blij dat het zo goed met je gaat en dat iedereen er weer grapjes over kan maken.
    Veel succes met alle revalidaties.
    Hartelijke groet,
    Jos,
    Ineke,
    Annelijn
    P.S. Jos reed net met de handbalmeiden door Stompwijk en zag tot zijn verbazing dat heel Stompwijk op zijn kop stond,omdat morgen Don Leo weer thuis komt!! Man wat ben jij populair.
    De burgemeester van Leidschendam komt misschien ook maar de ontvangst zal "hart" verwarmend zijn en je hoeft je niet bedotterd te voelen.
    Je moet nog wel even een persvoorlichter aanstellen!

• 17 November 2006 - 08:51

Emmy:

Prachtig nieuws. Gefeliciteerd en mooie vooruitzichten. Tijd te over. Je mag wel een bord op je deur bevestigen met thuis/niet thuis om echt de rust te krijgen die je nodig hebt. Natuurlijk kun je bij niet thuis poldertje rond lopen. Prachtige kleuren op dit moment en de opklaringen komen uit het Westen. Dat moet goed komen. Geniet ervan.
    Veel liefs uit een nog zwaar bewolkt Noorden van het land.
    Emmy