Groetjes van Leo uit Zoetermeer - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu Groetjes van Leo uit Zoetermeer - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leo en Petra Oliehoek - WaarBenJij.nu

Groetjes van Leo uit Zoetermeer

Door: Leo en Petra

Blijf op de hoogte en volg Leo en Petra

15 November 2006 | Nederland, Zoetermeer

Lieve familie, vrienden en inmiddels ook collega's

Ik ben gisteren met Eva en Lenie op bezoek geweest nadat bekend was dat hij er toch nog een nachtje moest blijven. Ieder met een verse horencia-bloem onder de arm uit eigen tuin. Hij was blij ons te zien en hij zag er weer goed uit, nu doet dat Mexicaanse kleurtje het natuurlijk ook wel goed tegen die witte kussens.

Hij was opgeruimd en had tussendoor wat uiltjes geknapt en was hierdoor opgeknapt.
Ik had de reacties van deze site meegenomen zodat hij deze kon lezen en nalezen.
Die prachtige bos (zeg echt maar boeket) bloemen van Axi Breda heb ik nog een dagje thuis gehouden.
Toen Leo gegegeten had, hebben we zelf maar even een broodje beneden gehaald en gezellig een hapje gegeten.
De vooruitzichten zijn goed en hij heeft de nodige informatie verkregen over hartaanvallen. Leeftijd, gewicht, roken (ook al ben je 20 jaar gestopt) en stess zijn factoren die meespelen. Het mannelijk geslacht is daarbij extra in het nadeel en de genen spelen natuurlijk ook een rol. Tenslotte is Dré ook gedotterd.

Vannacht is Leo overgeplaatst naar een afdeling, omdat er een patiënt erg onrustig was. Hij heeft stukken beter geslapen en na het ontbijt ging het wachten op de ambulance in, want het westen trekt.
Toch heeft het nog tot een uur of twee geduurd voordat hij in de ambulance ging. Toen hij bijna in Zoetermeer was heeft hij gebeld. Omdat de weg was afgezet bij het ziekenhuis werd hij bijna in de psychiatrisch ziekenhuis afgeleverd. Het leuke is dat ik maandag in het psychiatrisch ziekenhuis in Arnhem op zoek ging naar hem.

Toen Laura en ik het ontvangstcomité ging vormen stond de Gelderse ziekenauto nog voor. Ze hadden hem inmiddels net op de 2e etage afgeleverd. Hij was net gesetteld, de bloemen staan de geuren naast zijn bed. We hebben zijn blauwe plekken bewonderd, het is net een Picasso.

Telefoon is aangesloten 079 7999213 en hij ligt op 2 d kamer 218 naast Bolle Aad. Dat klinkt gezellig en dat is hij ook.

Bij thuiskomst blijkt Eva ook richting vader gegaan te zijn, die hem nu gezelschap houdt. De nieuwe uitdraaien zijn afgeleverd en geniet zichtbaar van alle berichtjes.

Wat mij betreft heeft het allemaal wat lang geduurd voordat ik weer in de gelegenheid was. Gisteravond na bezoek direct Eva bij het café afgezet om samen met Laura te gaan darten en zelf richting 'Vrouw Actief' omdat er een paragnost aanwezig was. Het door mij aangeleverde trouwring van moeders kon de aandacht niet trekken. Nog nagepraat met Marga, Loes en Anja en para abnormaal lekker tot 2.00 uur door zitten zakken.

Vanmorgen begonnen, maar opnieuw afgeleid, bezoek aan Weight watch + 0,8 kilo en vanmiddag was er onderhoud aan de site en kon ik er niet op.
Leo is erg blij dat hij weer zo dicht bij huis is. Hij heeft een filmpje op DVD meegekregen van het dotterproces dat door de arts aldaar bekeken gaat worden. Dan wordt er een afspraak gepland om het het revalidatieprogramma te gaan werken met aandacht voor gewicht, eten en bewegen.

Wordt vervolgd.

Petra

  • 15 November 2006 - 17:03

    Leo Himself:

    Wat leuk, op de hoek bij mijn kamer, kan ik zelf ook reageren. Ik doe dit nu nog even niet ....maar iedereen wel alvast dank voor de lieve woorden. Ik kom daar zeker op terug ...
    groetjes Leo

  • 15 November 2006 - 17:19

    Petra:

    Kicken!

  • 15 November 2006 - 17:21

    Fam Moes:

    Beste Leo,

    Wij zijn blij te lezen dat het beter met je gaat. Je het inmiddels ook het grootste deel van de weg naar huis al afgelegd. A few more miles to go zullen we maar zeggen.

    Beterschap !

    P.S. Het filmpje over 'YOUR TUBES' zal toch niet illegaal op www.youtube.com terecht komen ?

  • 15 November 2006 - 18:15

    Riet En Joop:

    Hoi Peet Leo en aanhang
    Na dat wij zondag op de vingers zijn getikt'over het niet lezen van berichtjes zijn wij daar maar aan begonnen.
    Nou dat is geen kattenpis
    Veel sterkte en beterschap
    Joop en Riet

  • 15 November 2006 - 18:38

    Esther:

    Dat is even schrikken! Ga je naar je ouders om een een ikea stoel en voetenbank op te halen (van onze verjaardags- geld). Komt Mam met dit nieuws, gelukkig gaat het nu wat beter met je. Maar ik steek zo nog een kaarsje voor je op in de kerk, want ik moet zo repeteren met zingen! Heel veel beterschap en houd je taai! Groetjes Esther (en ook van Maarten!)

  • 15 November 2006 - 21:21

    Wiskey En Cashew:

    Lieve Leo en anderen,

    Wat tof dat je weer in de buurt van Stompwijk bent gearriveerd. Een happening lijkt mij om met een ziekenwagen zo'n eind af te leggen. Net zo snel als dat je zelf altijd doet? Ik hoop dat je lekker aan het uitrusten bent(misschien slaap je zelfs al). Zelf zit ik aan een glas wiskey en cashew nootjes. Een test voor jou om alvast te wennen, aan dat je misschien de eerste tijd niet mee kunt drinken en knabbelen. Maar ook voor jou komt de tijd dat dit weer is toegestaan. Natuurlijk proost ik op jouw gezondheid en op je voorspoedige herstel. Jij nipt voorlopig aan pillen en infuusvloeistof? Nou Leo, ik ben erg blij dat je zoveel geluk hebt gehad en dat je weer in de buurt van je thuis bent. Geniet van Petra, Eva. Laura en de andere lieverds in je omgeving. Weet dat ook wij in het Noorden aan je denken en je voor nu het allerbeste toewensen.
    Veel liefs,
    Jan en Emmy

  • 15 November 2006 - 22:05

    Ruud En Carla:

    Ha die Leo, blij dat het weer goed met je gaat. Ik zag vandaag voor het eerst pas deze site. Erg leuk vooral ook Mexico. Hier kan je straks weer lekker opgeknapt op terugkijken. Beterschap en groetjes, ook voor het thuisfront.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mexico en Ziekenhuis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2007

Laatste ontwikkelingen!

28 November 2006

Weer thuis (2)

25 November 2006

waarbenjij.vanavond

24 November 2006

Ergeren en genieten

23 November 2006

Exacte gegevens
Leo en Petra

Pret vooraf

Actief sinds 22 Okt. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 71419

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 07 Januari 2013

Lapland op zoek naar huskie

26 April 2012 - 10 Mei 2012

Groepsreis Zuid-Marokko 2012

27 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Puerto Rico

20 Juni 2010 - 01 Juli 2010

Nogmaals Marokko

12 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Rondreis ZUid-Marokko

01 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mexico en Ziekenhuis

Landen bezocht: